MOL România şi eMAG au lansat programul Cu eMAG si MOL e-şoferie


MOL România şi eMAG au lansat ‘Cu eMAG si MOL e-şoferie’, un program prin care clienţii fideli eMAG pot beneficia de reduceri de fiecare dată când alimentează în staţiile MOL, au anunţat, luni, reprezentanţi ai companiei MOL.

Conform regulamentului campaniei, persoanele care au plasat pe eMAG, în ultimele 13 luni, cel puţin două comenzi de minimum 200 de lei pentru produse din categoria ‘Auto, moto & RCA’, vor fi înscrise automat în programul desfăşurat în parteneriat cu benzinăriile MOL, scrie agerpres.

Clienţii eMAG eligibili vor primi un card MOL RED personalizat. La fiecare alimentare cu carburant în oricare dintre staţiile MOL România, cumpărătorul care deţine cardul MOL RED beneficiază de preţuri avantajoase, în limita a două tranzacţii zilnice. Cardul MOL RED se emite pentru un an de zile, iar economiile care se pot înregistra prin utilizarea acestuia la achiziţia de carburant pot ajunge la 180 de lei, potrivit unor date medii de consum şi distanţe parcurse anual.

Cardul MOL RED poate fi utilizat concomitent cu cardul MultiBonus, oferind posibilitatea acumulării de puncte de loialitate la achiziţionarea de produse şi servicii din staţiile MOL. Aceste puncte pot fi schimbate ulterior în produse disponbile în magazinele din staţiile MOL sau în cataloagele MultiBonus care conţin o selecţie de peste 300 de articole.

‘MOL este, prin natura activităţii sale, suporterul tuturor celor aflaţi în mişcare. În plus, nimic nu spune mai multe despre grija faţă de maşină decât însuşi carburantul, produsele MOL fiind recunoscute pentru calitatea lor. Astfel, alegerea eMAG de a colabora cu noi pentru a-şi recompensa clienţii fideli ni se pare o nouă confirmare în ceea ce priveşte calitatea produselor noastre’, arată Cătălin Constantinescu, Head of Sales & Supply, MOL România, într-un comunicat remis AGERPRES.

‘Şoferii au acum şi mai multe motive să plece la drum, pentru că eMAG şi MOL desfăşoară campania e-şoferie, prin intermediul căreia clienţii care plasează pe eMAG minimum două comenzi în valoare de cel puţin 200 de lei fiecare, din categoria ‘Auto, moto & RCA’, pot economisi până la 180 de lei pe an la combustibil. Clienţii au la dispoziţie numeroase produse şi oferte RCA de la 8 asiguratori. În plus, îşi pot activa gratuit, pe eMAG, un serviciu care îi anunţă când le expiră poliţa RCA’, a declarat Florin Filote, Marketplace Director eMAG.

Grupul MOL este o companie multinaţională integrată şi independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări, aproximativ 25.000 de angajaţi în întreaga lume şi peste 100 de ani de experienţă în industrie.

În domeniul explorării şi producţiei de hidrocarburi, experienţa de peste 75 de ani a Grupului sprijină operaţiunile de producţie în 8 ţări şi activităţile de explorare în 13 ţări.

Grupul MOL controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de peste 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 10 ţări, din care peste 200 în România.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România şi a devenit un lider cu prezenţă în Bulgaria, Ungaria şi Polonia.